Hörlurar

Jag letar, letar och letar efter hörlurar som man kan träna i. Jag har testat hörlurar där "bågen" går bakom nacken (bågen studsar upp och ned och drar med sig lurarna, inom fem sekunder hänger de runt halsen), in-earvarianten (sladden hoppar och drar ur lurarna ur örat), bågar som går runt örat (sitter inte tillräckligt bra, glider ner när man svettas)...jag fattar inte hur svårt det kan vara att tillverka prylar som faktiskt sitter fast. Och då lyssnar jag inte ens på musik när jag springer eftersom det är helt omöjligt när inga lurar sitter kvar, nej de lurarna jag har testat funkar inte ens när man sitter på en CYKEL. Helt sjukt, galet dåligt. Har dock fått lite tips om lurar som skulle kunna funka så det blir väl en kraftansträngning till innan jag totalt idiotförklarar alla hörlurstillverkare. På tur att testas är nog faktiskt de här. Jag återkommer om resultatet. Glad eller förbannad. Det märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback