Det nya gymmet del femtielva

I morse så kom jag in på gymmet, trevligt för står man utanför gymmet klockan sex på morgonen och har världens sämsta morgonhumör så vill man inte ha något tjafs. Dock satt det en lapp på dörren: "tyvärr finns inget vatten". "Nehej" tänkte jag "tråkigt, då får jag väl träna utan att dricka något vatten då". Kommer ner i omklädningsrummet innan tanken slår mig: "Men hur f-n skall jag kunna DUSCHA?" Inte, visade det sig. Allt vatten var ju avstängt. Suckade, körde mitt träningsprogram och sedan var det bara att ta jätteväskan och åka hem och duscha. Visade sig sedan när jag kollade min privata mobil att föreståndaren hade ringt 3 (!) gånger och talat in ett meddelande om att hon ville kolla hur det gick i morse eftersom de inte hade något vatten...och sade att jag kunde fortsätta låna hennes kort och att hon skulle ringa mig i morgon. Gymmet är fräscht och har det jag behöver men de har verkligen inte fått någon bra start...nåja, avvaktar så får vi se vad som händer. Väntar med spänning på fortsättningen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback