Shoppingelände

Jag hatar att handla kläder. Ja, inte alltid men när man väl MÅSTE handla något för att alla kläder man tidigare haft som kunnat passa har gått sönder eller liknande så är det rena lidandet. Rensade min garderob för ett tag sedan och gav bort en massa kläder till myrorna. I min iver så lyckades jag även ge bort byxor som jag INTE skulle ge bort så nu är jag lite kläder kort, så att säga. Det jag behöver köpa är byxor. Inga märkvärdiga saker och jag vet precis vad jag vill ha men det är helt OMÖJLIGT att få tag i. Antingen så hittar jag (efter mycket letande) byxor som jag vill ha men som finns i alla storlekar utom min, alternativt är de skitdyra. Och de byxor jag kan tänka mig att ha på mig hittade jag först efter ett bra tags letande. Hur svårt kan det vara egentligen. Jä-ligt svårt, uppenbarligen. Just nu lutar det åt att jag köper skitdyra byxor bara för att ha något att ta på mig. Jaja, vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback