Tidig morgon i övermorgon

I övermorgon skall jag åka med ett flyg som går 06.20. Det är inte alls tidigt. Inte med tanke på när jag måste gå upp på morgonen för att hinna med taxin till flygplatsen. Herregud. Det blir nästan en tvångstanke att jag skall försova mig (ungefär som när man står vid ett brant stup och funderar på vad som skulle hända om man hoppade. Om man skulle slå en snygg volt som en filmstjärna och landa oskadd på fötterna eller om man skulle falla och bryta nacken. Eller är det var visst bara jag som tänkte så. Jaha.) så det känns som om jag skulle behöva ställa minst tre väckarklockor. Men det går inte med tanke på att lilla O har demolerat alla väckarklockor jag har på mer eller mindre förfinade sätt. Iiiihhh det SKALL gå. Det SKALL gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback