Antiwordfeud

Jag hatar spel. Inte spel som man spelar "på riktigt", men spel som man spelar på doator och i mobiltelefoner. Hatar. Jag har helt enkelt inte tålamod. Ibland undrar jag om jag missar någonting för en del spel blir så otroligt omtalade och ALLA spelar dem hela tiden. Vem man än pratar med så spelar de det senaste spelet. Ibland får jag ett ryck och försöker spela men det slutar alltid med att jag tröttnar efter max fem spelomgångar. Alternativt att jag inte ens orkar engagera mig och börja spela. Nu t ex så spelar alla wordfeud. Det är tydligen otroligt fascinerande. Jagorkar inte ens ladda ned eländet. Vanligt alfapet kan jag spela men att sitta och peta med mobilen...blä. Då uppdaterar jag hellre Facebook femtielva gånger under kvällen istället. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback