Nytt, nytt, nytt

Har bytt jobb, sagt upp gymkortet och i morgon blir det ny hårfärg. Rätt skönt när man genomgår en total förvandling, tycker jag. Oftast kör man bara på men någon gång då och då så känner jag att det är dags att stanna upp, ta ett djupt andetag och sedan avsluta gamla saker för att ersätta dem med helt nya. Ju fler desto bättre, faktiskt. Jag får i alla fall en grym kick av att köra igång med en massa nya saker, man känner sig lite som en ny människa. I vilket fall som helst, fr o m nästa vecka skall jag bara köra hemmaträning i en månad och sedan är planen att lösa kort på nya gymmet. Med andra ord, fr o m måndag så kör jag ALL träning på morgonen innan jobbet. ALL träning. Och nej, jag är absolut inte morgonpigg så det kommer att bli en utmaning att gå upp minst en timme tidigare för att hinna träna. Men så skönt att börja dagen med träning och ha kvällen fri =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback