Mer styrketräning =)

Har inte tränat på gymmet på ett tag utan hemma eftersom det varit snöigt och halt och jäkligt kallt. Nu är det plötsligt fint väder och ingen snö och jag har kunnat cykla till gymmet på morgonen igen. SÅ jäkla skönt. När klockan ringer vid 05.00 så undrar jag visserligen vad jag håller på med och det tar emot som sjutton att ta sig ur sängen men när man väl kommit till gymmet och kan köra igång så är det helt obeskrivligt skönt. Så tidigt på morgonen så är det knappt någon mer som tränar utan man kan välja och vraka bland vikterna och behöver varken trängas eller så i kö. Körde axlar och bröst i morse och nu är jag så stel och öm i kroppen att jag knappt kan lyfta armarna över brösthöjd. Helt jäkla UNDERBART :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback