Nya fåtöljer

I dag köpte jag efter lite vånda två nya fåtöljer till kontoret. I dag har jag två obekväma (men framför allt fula) stolar stående där och med tanke på alla de samtal som väntar under första kvartalet i år så behövs definitivt något bekvämare att sitta i. Problemet är att mitt kontor inte är jättestort, missförstå mig inte för det är luftigt och jättefint (och mitt!!!) men att sätta in två fåtöljer där...nja. Vi får väl se. Hittade några i minsta storleken (och minsta storleken när det gäller fåtöljer är inte minilitet), mätte lite på golvet, mätte lite till, mätte lite mer och till slut så beställde jag dem. Antingen så kan det bli kanonbra och assnyggt eller så får jag problem att ta mig in till skrivbordet. Eller ut från skrivbordet. Det lär märkas, 12 januari kommer de så fram tills dess har jag i alla fall utrymme att röra mig därinne. Skriver jag ingenting här den kvällen kan det bero på att jag försöker ta mig ut från kontoret beväpnad med klätterutrustning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback