Jämställdhetsbonus IRL

Jag kan konstatera att den där sabla jämställdhetsbonusen är en enda röra. Fint tänkt av Försäkringskassan (fast det är väl inte de som bestämmer eller hur var det nu...) men aningen avancerat för dem. På hemsidan får man informationen att pengarna kommer tillsammans med resten av skatteåterbäringen, via brev får man informationen om att pengarna kommer nu (!). Via brev från FRK får jag veta att jag får en ytterst blygsam summa utbetalad, via sms från samma ställe får jag veta att jag får en helt annan summa som är betydligt större. Som sagt, fin tanke men hanteringen verkar vara skött av en ytterst stressad och inkompetent person. Nåja, väntar väl och håller tummarna för att det ramlar ner en bra slant så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback